lukasostergren | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Ange ditt födelsedatum: 5 Juli 2000

Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 35

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2-6

Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 dagar

Hur många timmar har du på FiveM? 35

Vad heter du? lukas östergren

Hur gammal är du? 21

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för jag vill skyda alla i staden

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag är postiv omtänksamm kan jobba bra i par

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? nej det har jag inte

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radiodisciplin är viktigt i all radiokommunikation, men ett måste på nödkanalen. Bristande radiodiciplin kan innebära att viktig information inte når mottagaren på grund av att radionätet är belastat med annan, mindre viktig trafik. Ett radionäts effektivitet avgörs till stor del av dess användare man ska bete sig bra i radion och inte leka runt och ta alting seriöst

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? man ska inte skjuta i på någon med pistolen om dom inte har gjort något men man kan tazra någon om dom inte lyssnar

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) jag skulle gå fram och tazrat honom ok sen ringigt polisen

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) jag skulle gå och säga att han eller hon skulle sluta

Har du några andra frågor? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka