Accepterad lukasostergren | Medlem ansökning [kattmat :)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? lukasthek1ng.

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas axelson och han är 21 år. Lukas föddes i en stad som heter norrköping med sina där han växte upp med sina föräldrar och sina syskon. Lukas var en glad person som gillade att vara ute och kolla på bilar och träna. När Lukas skulle börja högstadiet så dog hela hans familj i en bil olycka. Han hade det väldigt svårt i 7an och 8an han började sälja droger bara för att han var så ledsen för sin familj. När han skulle börja i 9an så fick en bra familj igen som tog hand om honom. Han slutade med droger och gick ut 9an med realtift bra betyg. Han började på ett bra gymnasium gick ut gymnasium och började på polis högskolan. När han var klar med den fick han ett erbjudande att flytta hit och ansöka om att bli polis. Det ända som saknas för Lukas är att bli medborgare i staden så får han gå på en intervju hos polis. Om han hade blivit medborgare i staden hade han blivit jätte glad för då hade han kunnat jobba på sitt dröm jobb Och efter en stund så sökte han till medborgarskap på Unive staden och Han inväntar svar ifrån Staten Och under tiden så pluggar han till Polis för att efter kunna bli polis i unive staden Som är hans Dröm jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja så jag kan erbjuda bra och hög rp nivå till servern med roliga samt utvecklade bra scenarion med bra rp nivå igenom hela scenariona då jag har massor tidigare erfarenheter inom rpande så jag kan hålla en bra samt hög rp nivå Sen så om jag blir Polis kommer jag att tillföra med Bra och hög Polis rp som kommer utveckla min personliga rp Och sen lite mer kanske att det blir mer social rp med mera då jag har en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna scenarion hela tiden man ska spela så det blir roligt för båda sidorna i scenariot För att om Man bara spelar för att vinna så blir det inte roligt för andra parten och då kanske man blir för lallig eller fokuserad på scenariot så at det sker grövre regelbrott under scenariona som inte ser så bra ut. Så kortfattat att man ska Spela för att det ska vara roligt för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp, VDM= Vehicle death match det är att man använder sitt fordon som ett vapen RDM= Random death match det är att man tex dödar någon utan anledning eller ett bakomligande scenario Suntförnuft= Att man ska tänka om man skulle göra det i verkligeheten som jag skulle kanske inte skjuta någon på torget utan anledning samt framför massor personer då det blir suntförnuft samt skulle inte göra det i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har rpat på flertal andra serverar samt på unive några gånger tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget som anser är viktigt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka