Accepterad lukasostergren | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lukasthek1ng.

Medlem
Meddelanden
166
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198139394493

Vad är ditt namn i verkligheten? lukas

Vad är ditt discord namn? LukasTheK1ng#5252

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas axelson. Detta är en person som är en våglig kille och gillar att testa nya saker (med våglig menar jag att han vågar mycket saker). Han har haft en fullt ut normal barndom som en svensk kille. Han gick till skolan varenda dag och hanns föräldrar lärde honom att inte skolka för att det kan försämra sitt betyg för att man har missat lektionerna. Så valde att aldrig skolka och var en väldigt bra elev. Lukas har en stor dröm och det är att han en dag skulle äga en Audi RS6. Det han vill jobba som är som polis. Han gillar även att köra bil. Lukas är en bil kille. Han har stora mål om vad han vill bli och det är att han vill bli en polis någon dag och försöka få det att rulla på hela tiden snabbt och smidigt. Han gillar även bilar överlag och är en bilkunnig kille men han kan inte allt så han kollar på bilar och lär sig nya saker dag för dag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker jag ska bli medlem på unive eftersom jag spelat på servern i ca 3-4 veckor nu, Under den tiden har jag lärt mig mycket om roleplay. Jag har läst reglerna ett par gånger nu och jag skulle säga att jag har koll på vad som gäller och vad som inte gäller på Unive Roleplay. Jag är en rätt så seriös spelare som kommer försöka att göra mitt bästa med att bidra med bra scenarion, jag kommer inte lalla runder eller sånt och jag ska försöka skapa en realistisk miljö för alla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är väldigt intresserad av Unive eftersom det finns jätte många personer som rp:ar och det gillar jag, jag tycker också Unive är bra för att det finns mycket att utforska och att det finns många fina bilar på Unive. Unive har också bra staff och

Hur hittade du Unive? jag kollade på en twitch streamer och då tyckte jag det såg kul ut och sen så anslöt jag till servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utvecklas inom rp och bli bättre på att rollspela, och få träffa fler personer man kan rollspela med o så vidare, och att förbättra mig inom rollspel. Bli bättre inom rollspel är att bli en bättre rollspelare och med det så menar jag att jag ska ta saker seriöst nästan som det vore i verkligheten. och att jag ska försöka göra så att fölk får en lite bättre dag folk. Jag vill också hitta nya folk som kan börja att spela på denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att skapa en så bra så möjligt rollspels miljö, det mesta är för att skapa bra och verkliga scenarion för att förbättra rollspels upplevelsen på Unive på ett bra sätt. För att jag och andra ska få en bra och rolig upplevelse på Unive Måste vi alla på serverern försöka att hålla ett rollspelande som är så seriöst och värkligt som möjligt. Där med att rp:a så bra man själv kan så dem andra spelarna tycker att det blir roligt och förtsätter att spela

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Tillbaka