- Meddelanden
- 166
- Reaction score
- 9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill bli mekonom chef
Vad heter du IRL? lukas
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Hur gammal är du? 12 år gammal
Hur många timmar har du på Fivem? 35-40 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag vet att ni behöver anställda så jag vill börja jobba på mekonomen plus jag gillar mekonomen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit praktikant på vianor fasst anars ingen alls erfarenheter
Berskiv din karaktär? han heter lukas axelson han bor i unive och hans dröm är att ha en audi rs6. och när han var liten så blev han mobbade men han brydde sig inte och nu är han känd
Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 dagar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja det har jag
Vad heter du IRL? lukas
Vad heter du på discord? LukasTheK1ng#5252
Hur gammal är du? 12 år gammal
Hur många timmar har du på Fivem? 35-40 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? för jag vet att ni behöver anställda så jag vill börja jobba på mekonomen plus jag gillar mekonomen
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit praktikant på vianor fasst anars ingen alls erfarenheter
Berskiv din karaktär? han heter lukas axelson han bor i unive och hans dröm är att ha en audi rs6. och när han var liten så blev han mobbade men han brydde sig inte och nu är han känd
Hur ofta kommer du vara inne? 2-6 dagar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? ja det har jag