Nekad Lukaslulle | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukaslulle

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Larsson

Vad är ditt discord namn? lukaslulle

Vad är ditt födelsedatum? 25 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Felix Larsson 19 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, resilient, och impulsiv.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Felix larsson han är 19år gammal och har nyss slutat gymnasiet och tagit studenten han bor i stockholm men ska snart flytta till staden unive Han har en mamma som heter catarina och en pappa som heter rudolf och en lilla syster som heter My Felix har inte haft det jätte lätt i sitt liv han blev misshandlad av sina föräldrar samma med felix syster felix har då inte haft någon barndom då han har lagt ner all sin tid på att ta hand om lilla my och har inte brytt sig ett skit om sig själv när My började 6an och felix gick i 1an på gymnasiet så blev hon bort lämnad till hvb såklart blev felix jätte ledesen men hade förstod att detta var hans chans att ta ikapp med alla andra ungdomar han hörde aldrig av sig till hans föräldrar igen då hade flyttade in i en lägenhet när felix började festa så gick det först bra med sedan började det gå snett han började ta lite droger osv han festade varenda dag och var helt förstörd men när det hade gått ett halvår då får han kontakt av hans lilla syster my hon förstod då att det hade gått fel för han så hon skulle hjälpa till eftersom det hade felix gjort med henne i yngre dagar så efter 1 halv år av hjälp kom han äntligen på spåret igen nu har my och felix jätte bra kontakt och lever perfekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social rp och kommer rpa lite som mekaniker osv jag kommer göra så att alla har kul när det rpar annars kan inte jag häller ha kul jag är också trevlig o snäll och såklart energisk jag tänker ofta positivt om folk och inte dömmer på olika sätt jag ska bidra men en väldigt hög rp nivå på unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att alla har roligt på servern och att man inte alltid behöver vinna ett scenario för att ha kul. Till exempel om en polis gör en rutin koll på dig och du inte har något olagligt i bilen som får dig att köra iväg, bör du stanna och gå igenom kollen för att se till så att båda parterna har ett bra scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot reglerna flera gånger, och varje gång har lärt mig något nytt. Det har hjälpt mig att förstå att handlingar har konsekvenser, både för mig själv och andra. Jag har också insett varför regler finns och hur de kan skydda eller skapa rättvisa. Samtidigt har jag lärt mig att reflektera över mina val och ta ansvar för mina misstag. Dessa erfarenheter har gjort mig mer medveten och hjälpt mig att växa som person.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man inte får döda personer utan anledning. VDM att man inte får skada personer med hjälp av ett fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka