Nekad Lukaskillen007 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukaskillen007

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukaskillen007

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ibra Adamu och han föddes 2002 och växte upp i ett slumområde i Göteborg. Hans föräldrar flyttade från Marrocko för att starta ett nytt liv i ett land med frihet. Trots att hans familj kämpade både ekonomiskt och socialt, uppfostrades Ibra med starka värderingar om hur viktigt hårt arbete och disciplin är för att lyckas i livet.

S om tonåring var han fascinerad av göteborgs mång kultur. Han spenderade mycket tid utanför hemmet, där han lärde känna många olika människor och utvecklade en bred förståelse för Göteborgs nattliv. Efter att ha sett sina föräldrar kämpa för att försörja familjen, bestämde sig Ibra för att han skulle hitta ett sätt att göra livet bättre både för sig själv och sin familj.

Ibra har ett stort intresse för bilar och mekanik, särskilt att trimma/Boosta bilar. under hans tid som tonåring tillbringade han många timmar i ett lokalt garage där han lärde sig allt om motorer och hur man trimmar bilar för att förbättra bilars snabbhet. Hans skicklighet och passion för fordon ledde till att han började tävla i illegala street races, där han snabbt gjorde sig känd som en av de bästa street race förarna i Göteborg.

Utöver sitt intresse för bilar har Ibra en stor kärlek till musik. Han har en särskild passion för rap musik där han tar insperation av C Gambino och saretti.

Ibra är en karaktär med många olika känslor och inre konflikter. Han har lojalitet mot sin familj och sina vänner och skulle göra vad som helst för att skydda dem. Samtidigt kämpar han med sina känslor av ilska över de orättvisor han ser omkring sig. Han är ständigt på jakt efter respekt och heder, något som driver honom att ta risker och fatta svåra beslut.Han har också en stark känsla av hopp och ambition och att han kan åstakomma vad han vill om han verkligen vill det. Trots de utmaningar han möter, tror han på sin förmåga att förändra sitt liv till det bättre. Hans disciplin och envishet är två av hans starkaste drivkrafter.

Ibra har stora planer för framtiden. Han drömmer om att öppna sitt eget under ground street racing garage där han kan arbeta med bilar och hjälpa andra unga människor att hitta en passion för mekanik och racing. Han vill också investera i musik och hoppas kunna starta sitt eget skivbolag en dag. Ibra vill även hitta stabilitet och säkerhet för sig själv och sin familj. Han hoppas kunna flytta ut från Biskopsgården och ge sina framtida barn en trygg och kärleksfull uppväxt. Trots de faror och utmaningar som livet i Biskopsgården innebär, är Ibra fast besluten att skapa en ljusare framtid för sig själv och dem han älskar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa intressanta och engagerande scenarion som andra spelare kan interagera med och bli en del av, särskild scenarion där både jag och de andra parterna kan ha och att allt behöver inte gå som jag har planerat. Jag kan även bidra med väldigt seriös Rp som gör så att de jag Rp med kan ta insperation och försöka vara lite mer engagerade och seriösa i sina framtida scenarion. Jag som har RPat I 4 år kan själv många regler utan till och det gör ju så att jag inte bryter mot server reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte spelar för powergaming, att jag behöver inte alltid få det som jag vill ha (vinna hela tiden) utan att de andra som jag Rp med kan också ha kul. T.ex så väljer jag att att inte köra så snabbt när polisen jagar mig i en biljakt eller att jag kör till ett ställe där jag inte kan fly så polisen kan fånga mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, RDM - random death match vilket innebär att man slår/mördar ngn utan ett bakomliggande scenario, ex. jag skjuter någon i huvudet bara för att jag känner för det men jag känner inte igen personen från någonstans eller har ett bakomliggande scenario med han. Cop bait som innebär jag jag ständigt försöker få polisens uppmärksamhet vilket är jätte orealistiskt om man tänker IRL, vem hade ex gjort burnouts brevid en polis staion för att polisen ska jaga dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har rollspelat i ungefär 4 år nu

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt empatisk och rolig

Nekad.
Anledning:
Skrivet med AI.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka