Accepterad shtz | Medlem ansökning [lasse] [.palmen.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

9dqa

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonte

Vad är ditt discord namn? 3shtz

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ibra Jr. 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ibra är en marockansk ung kille som kommer ifrån fattigdom och svårigheter. Han är född i Sverige men hans föräldrar är marockanska dvs hans ursprung ar Marocko. Sedan tidig ålder bodde han i en förort där det förkom väldigt mycket kriminalitet bland unga. Hans föräldrar gick bort i en bilolycka när han var 11 år gammal. Han fick bo hos andra och socialtjänsten omhändertog honom. Hans väg i livet gick bara neråt efter det. Han började hänga med fel personer och blev en springis till äldre. Han jobbade upp sig inom nätverket och skapade ett namn för sig i hans förra stad. Hans planer för denna staden är att gå med i ett gäng, bidra med lojalitet i gänget samt vara väldigt social i staden och skaffa många kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra rpande allmänt, och jag tänker att bli kriminell. Som kriminell ger det mig bättre fördelar och ger stöd för hur jag rpar. Jag kan då bidra med seriösa, sociala och utdragna scenarion där alla som deltar har det roligt.. Jag kommer göra allt i min makt och försöka mitt bästa för att höja serverns rp-nivå. Jag kommer att rpa mitt bästa, och fokusera på att skapa långdragna scenarion där alla får en rolig upplevelse. Jag vill bidra med realistiskt rp, och alltid ha respekt för de jag spelar med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man själv inte ska vinna varje scenario. Ibland kan man förlora scenarion, men oavsett så är det viktigast att ha roligt och göra det roligt för andra också. Till exempel kan man låta polisen ta en för att det ska vara roligt för alla. Man behöver inte alltid vinna skottlossningar heller, utan även låta motparten vinna så alla har roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktiskt aldrig brutit mot reglerna, och tänker hålla det så. Vill vara en bra medspelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, det är att man dödar eller slår någon utan en giltig anledning eller bakomliggande scenario. NLR, att om man dör så ska man inte komma ihåg något ifrån förra scenariot.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag kan mycket om regler och vet hur man ska rpa bra i helhet så det blir roligt för alla inblandande.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka