Nekad Lukas930 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas930

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198326133535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukasツ#1337

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Loke Torriso han är 25.Loke är en väldigt snäll kille men när nån är elak eller liknade mot hans bröder och kusiner så blir han fly förbannad Loke har också aggressions problem och drag av ADHD . Loke och hans bröder är riktigt tajta och bryr sig otroligt mycket om varandra. Lokes intressen är motorer, fiske och kriminalitet. Han drömmer om att bli Bennys Qpark eller kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är sjukt aktiv. Det verkar som en rolig server vill göra roliga scenarion med folk och ett roligare RPande för alla på servern, har 330h på fivem så skulle väl säga att jag är erfaren

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt många spelare ser ut som en bra server hört mycket bra om servern av kompisar och servern jag kör på nu börja gå lite i graven

Hur hittade du Unive? en kompis visade

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och göra stora scenarion som alla tycker är roligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara med i ett gäng och bra och stora scenarion som är roliga

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelade på skrp men den har blivit tråkig och spela på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka