Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198326133535/
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad är ditt discord namn? Lukasツ#1337
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Loke Torriso han är 25.Loke är en väldigt snäll kille men när nån är elak eller liknade mot hans bröder och kusiner så blir han fly förbannad Loke har också aggressions problem och drag av ADHD . Loke och hans bröder är riktigt tajta och bryr sig otroligt mycket om varandra. Lokes intressen är motorer, fiske och kriminalitet. Han drömmer om att bli Bennys Qpark eller kriminell.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är sjukt aktiv. Det verkar som en rolig server vill göra roliga scenarion med folk och ett roligare RPande för alla på servern, har 330h på fivem så skulle väl säga att jag är erfaren
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt många spelare ser ut som en bra server hört mycket bra om servern av kompisar och servern jag kör på nu börja gå lite i graven
Hur hittade du Unive? en kompis visade
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och göra stora scenarion som alla tycker är roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara med i ett gäng och bra och stora scenarion som är roliga
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelade på skrp men den har blivit tråkig och spela på
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas
Vad är ditt discord namn? Lukasツ#1337
Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2021
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Loke Torriso han är 25.Loke är en väldigt snäll kille men när nån är elak eller liknade mot hans bröder och kusiner så blir han fly förbannad Loke har också aggressions problem och drag av ADHD . Loke och hans bröder är riktigt tajta och bryr sig otroligt mycket om varandra. Lokes intressen är motorer, fiske och kriminalitet. Han drömmer om att bli Bennys Qpark eller kriminell.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Är sjukt aktiv. Det verkar som en rolig server vill göra roliga scenarion med folk och ett roligare RPande för alla på servern, har 330h på fivem så skulle väl säga att jag är erfaren
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? väldigt många spelare ser ut som en bra server hört mycket bra om servern av kompisar och servern jag kör på nu börja gå lite i graven
Hur hittade du Unive? en kompis visade
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och göra stora scenarion som alla tycker är roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara med i ett gäng och bra och stora scenarion som är roliga
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? spelade på skrp men den har blivit tråkig och spela på