JEsus_
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till? MC
Vad heter du i verkligheten? Lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? Luluontop12 eller Lukas67ツ)
Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? Januari 30
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Ledning på flera ställen som Securitas osså vidare som jag tänker kan hjälpa mig att ta ansvar och hantera stress å sånt.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att alla som jobbar ska vara på bra humör o tycka att de är kul å sen ska jag försöka förbättra saker som folk inte tycker är bra å sen vara så aktiv som möjligt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer va så aktiv som möjligt upp mot alla dagar i veckan
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Lukas
Vad är ditt användarnamn på discord? Luluontop12 eller Lukas67ツ)
Ange ditt födelsedatum: 16 Juni 2010
När fick du medlemskap på Unive? Januari 30
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit Ledning på flera ställen som Securitas osså vidare som jag tänker kan hjälpa mig att ta ansvar och hantera stress å sånt.
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att alla som jobbar ska vara på bra humör o tycka att de är kul å sen ska jag försöka förbättra saker som folk inte tycker är bra å sen vara så aktiv som möjligt.
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Kommer va så aktiv som möjligt upp mot alla dagar i veckan
Har du läst våra grundregler? Ja
Senast ändrad: