Nekad Lukas32214 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas32214

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukiii💯

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter dragan milanovic. Dragans mamma dog av kriget i yugoslavien vilket fick dragan att fly till sverige han och hans pappa var sedan i sverige. Det gick inte bra för dragan i skolan eftersom att han mådde så dåligt att han var nära på att begå självmord dragan fick mer ångest för dagarna som gick dragan blev tillslut indragen i kriminaliteten som 13 år dragan mådde inte bra. Dragan begick grova brott Dragan är ännu idag är efterlyst av polisen han flyttade från stad till stad han gömmer sig nu någon stanns i staden unive. Dragans pappa åkte in i fängelset pga han hade ej pengar för att betala räkningar dragans mål var att bli kriminelast i staden för dragan märkte att det gick bra med pengarna så fort dragans pappa kom ut så betalade han allt dragan fortsätter med dessa kriminella handlingar ännu idag och han e rädd för att åka in för att han sa till sin pappa när dom kom till sverige att han skulle göra sin pappa stolt men det hade han inte vart om dragan åker in då vet han att dragan är misslyckad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja jag kan bidra till rp och ha roligt RP. jag kan även bidra till att folk misskjöter sig under scenarion. jag kan även bidra med nya tänk för att servern ska få en så bra spelupplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska göra det så kul som möjligt för sina motpartens och alla andra som spelar. tex dra ut på ett scenarion om det är passande just för det scenariot
man kan även göra det roligt för andra tex om någon slår sönder en bil kan jag låta bli att säga om det är passande för just det scenariot annars för serverns bästa har jag en uppgift att säga det tills staffs osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? New life new rule när du dör ska du glömma bort det som har hänt. vdm använda fordon som vapen tex köra på folk. rdm döda folk utan ett grundlägnade scenario bakom mordet. powergaming använder sig utav omännsikliga krafter, Metagaming pratar i dc använder sig utav OOC och tar det som information ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på unive innan massor med gånger aldrig vart onöjd rpar sen jag fick min dator 1 och ett halvt år sedan lite mer ksk har utveklats mycket genom rpn med tiden.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kört väldigt läge på unive.

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen EFTER 20/1. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka