Nekad Lukas2000 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas2000

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Harald

Vad är ditt discord namn? Peta Griffin#6560

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag min karaktär heter Lukas persson och han har varit med om mycket inom sitt liv först från början så bodde han i lilla uddevalla och han bodde med sin mamma och pappa och hans bror och denna pöjk hade det rätt så svårt hemma för att han hade adhd och det blev mer och mer påtriggande under åren och när han var 10 år gammal så kom det att han adhd till alla hans vänner men det var ju inge nytt det trodde hela tiden det och senare vid åldern så spelade han mycket fotboll och sånt och tänkte att han ville satsa på det men senare när han gick ut gymnasiet så gick han fotbollsgymnasium men 1a året där så tänkte han för sig själv eftersom det inte var på långsikt ett bra val för att han visste ju inte om man hade vad som krävs för att bli fotbollsspelare så böt han till natur och tillslut blev han mäklare och nu gillar han mycket bilar och tjejer och sånt och sedan lever han vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med mycket bra rp eftersom jag spelat på servern och jag har mycket grundläggande rp eftersom jag har 665 timmar på fivem och jag har spelat på massor av andra servrar och genom åren har jag bara fått bättre och bättre rp och jag har varit kriminell på eran server och jag har också jobbat på marjalisas om det finns kvar fortfarande och sedan saras och jag har varit mekaniker inom den lagliga rpn och jag tycker om rp nivån på servern och jag tänker vara inne ofta och ha kul när jag kan och inte har träning.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario kan ju vara att man ska tänka att man inte alltid ska vinna i ett scenario om du tillexempel blir kidnappad och lyckas fly kan det liksom lika gärna hitta dig igen och ta dig som gissla du lär tänka att det är för kul detta och att du måste tycka att de är kul och att du kanske förhandlar med pengar eller något för att gå fri och att det är viktigt att du rpar på dina skador i scenariorna och liksom det hade varit tråkigt om jag liksom använder powergaming och inte rpar om jag tillexempel ramlar av en moped så de lyckas ta mig asså att jag bara kör iväg.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja har läst många regler som nlr= Att man inte ska komma ihåg något från ett scenario rdm att man dödar någon utan andledning Vdm är att man använder bil som ett vapen för att döda någon Powergaming är att man inte rpar på sina skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit medlem här flera gånger och 665 timmar!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gör seriös Rp och vet hur man ska bete sig i verkligheten också!

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka