Nekad zamme1_ | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zamme1_

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad är ditt discord namn? zamme1_

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Larsson, han är född 2000.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, omtänksam och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adam Larsson växte upp i en livlig förort där vardagen var tuff, men formade honom till en stark och självständig person. Han lärde sig tidigt att ta ansvar efter att hans far försvann ur bilden. Adam har alltid varit intresserad av bilar och att förstå hur saker fungerar. Han spenderade mycket tid i garaget vilket lärde honom hur man mekar och fixar. Samtidigt har han ett stort hjärta och bryr sig om de människor han har omkring sig, även om han inte alltid visar det. Inombords bär Adam på både ilska över orättvisor och en stark vilja att lyckas i livet. Han drömmer om att en dag bygga upp något eget – kanske ett garage, en bilverkstad eller ett eget bil crew. Han vill ta sig upp från gatan på sina egna villkor och lämna ett avtryck i staden. Hans dröm från hans barndom var att tjäna mycket pengar, så han kunde köpa dyra, snabba och snygga bilar. Det var Adams största mål när han kom till staden Unive!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att hjälpa communityt så mycket jag kan. Men jag kan bidra med seriös rp då menar jag liksom att man inte bara lallar rundor utan att jag försöker göra de tråkiga scenarion till att de blir roliga och höja stämningen. Men jag kan också bidra med rolig rp. Men självklart så är jag också trevlig när jag rpar så det blir lite mer realistiskt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens sida i ett scenario menas med att man inte ska bara rpa för sitt bästa i ett scenario. Man ska också rpa för de andra man gör ett scenario med. T.ex om man gör ett butiks rån så ska man inte försöka att vinna scenariot så mycket man kan för att det ska vara roligt för både de kriminella och poliserna i butiksrånet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det var ett tag sedan när jag började med rp, då jag inte tänkte på att man skulle rpa att något gjorde ont och annat. Vilket var powergaming. Men det var när jag precis hade börjat på unive och kunde inte så mycket. Men då var jag inte medlem heller, utan jag fick en ban där det stod pwoergaming, efter det läste jag reglerna och sedan ansökte om medlem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft och powergaming. Suntförnuft är att man ska rpa och tänka smart, för att det ska vara så realistiskt och bra rp som möjligt. Medan powergaming är att man ska tänka på vad man gör, t.ex om man krockar med en bil så kan man inte säga att det gjorde ont och åka vidare. Utan man ska utveckla rpn så mycket som möjligt så att det är roligt för alla på servern.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det ända var att jag tog lite från min gamla ansökan, annars inget.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka