Nekad Lukas. | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106363725/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Edward Modin

Vad är ditt discord namn? Lukas.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Strand och är en rätt så fattig person pga jobb. Har inga vänner men är ganska rolig. Är emot alkohol och droger och vill inte bli inblandad i kriminella saker som tillexempel våld och droger. Erik jobbar på Postnord och trivs inte så bra med det. Är 21 år gammal. Intressen är tillexempel: prata med poliser hänga vid piren och hänga lite här och där. I helheten är Erik en snäll och trevlig person som drömmer om saker i livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är ganska ofta inne på Unive och vill söka större jobb en postnord.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive alla människor och den trevliga Rpmiljön. Gillar även det svenska konceptet väldigt mycket.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive på en youtubevideo. Det såg väldigt intressant ut så jag började Rp:a på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jobba som väktare på Securitas och ha kollegor är omtänksamma och seriösa att jobba med. Även hjälpa människor inom tjänst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? inte så mycket egentligen inte helst bara få hjälp av Ledningen och Staff när jag behöver.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej. Andra servrar har inte kvaliten som Unive enligt mig.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din medlemskap ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till medlemskap ansökningar-arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka