Accepterad Lukas.. | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Lukas.#1071

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Gudmundsson och är 22år som precis har kommit till staden. Han har haft en enkel uppväxt vid en grann stad där dom flesta av hans kompisar kommer ifrån. Han växte upp i ett fint lyxhus eftersom att han har rika föräldrar. Men nu när Lukas ska ta tag i saker själv i den nya staden blir det allt svårare. Lukas är en ganska tyst karaktär bland folk han känner dåligt men så fort han känner någon blir han pratglad. Han gillar att spela fotboll och har bra koll på sjukvård eftersom att hans mamma jobbade som sjuksköterska innan hon gick i pension. Han har haft bra betyg i sin skola i staden bredvid. Lukas är en väldigt glad karaktär som sprider mycket glädje där han är. Hans favorit mat är pizza med äpple på och han gillar dricka alkohol. Samt att han har flera vänner som är alkolister som också har tagit livet av sig. Men Lukas vill fortfarande dricka massa alkohol.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Om jag skulle bli whitelistad skulle jag kunna bidra mycket i staden och skulle jättegärna vilja börja jobba som Sjuksköterska för ambulans kåren. Dessutom är detta den bästa RP servern i sverrige. Samt att jag rpat ungefär 1 år på unive och kan alla regler utantill. Samt att jag vill ha roligare när jag rpar, och det är svårt att ha det utan att ha själva "medlems rollen" då man inte kan göära alla saker utan den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom att det är denna servern jag har fastnat för jag har testat andra men inte blivit fast vid den och jag skulle bidra med mycket positivt. Samt att jag kan spela för båda parterna vilket gör att själva rpn blir roligare. Jag gillar dessutom utvecklade unika scenarion eftersom att man kan prova på nya saker och det gör allt mycket roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte endast ska göra det roligt för sig själv utan istället spela för att den andra ska vinna.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar som har spelat under en längre period

Tillbaka