Accepterad Lukas gudmundsson | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Gudmundsson

Vad heter du på discord? Lukas Gudmundsson#0318

Ange ditt födelsedatum 13 Augusti 2007

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 16-22
Tisdag: 16-18 20-22
Onsdag: 16-18 20-22
Torsdag: 16-18 20-22
Fredag: 19-02
Lördag: 12-02
Söndag: 10-22

Det varierar lite beroende på lov, läxor och prov. Men dessa är de vanliga tiderna

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Som person har jag ett jättestort driv och skulle kunna utnyttja detta driv till att påverka servern positivt genom en mängd olika saker. Har heller aldrig testat på att vara trainee och känner att de hade passat mig. Har en stor mängd kompisar som jag träffat genom unive och de har varit trainee och de flesta av dom tycker att de varit fantastiskt att få påverka servern positivt och tänker nu att det är min tur att testa.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag känner att steg 1 ifall jag blir trainee är att ta hand om dom nya på servern. Lära dom om rp och hur man ska bete sig inom rpn. Förhoppningsvis så tar dom in informationen och då skapas mindre lall på servern. Jag kommer självklart specca väldigt mycket av tiden jag är trainee och kommer då hålla koll så att alla regler och scenarion sker inom unives regler. Min prio som trainee kommer vara att höja rp nivån på främst de nya men också de som har spelat på servern ett tag. har sagt det mesta jag vill arbeta med där uppe

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat runt 4-5 månader/500-600 timmar, Och det har än så länge vart en fantastisk tid.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag själv har inga tidiga erfarenheter men har många trevliga kompisar i unives discord som är trainees eller högre och får ofta se hur de utför arbete. Har självklart kollat på Btardens stream när han gör staffarbete också och de ser riktigt kul ut!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) revivar valfri person
/toggleid visar spelarens id
/freeze (id) fryser valfri spelare
/addkey ge dig själv en nyckel
/who (id) kollar spelarens roller
/sv skriver i servervakts chatten
/ooc skriver ut ett meddelande till hela servern i ooc
/noclip så man kan flyga runt osynlig,
/bring (id) teleporterar valfri person till din position
/togglename visar spelarens steam namn
/skin (id) ger spelaren skin
/giveitem (id) (föremål) (antal)
/Svban (id) bannar en person i 1 timma
/clearall rensar chatten
/tpm teleporterar dig själv
/kick (id) anledning
/sqlban (id) (längd) (anledning)
/sqlunban (hexid)
/sqlbanoffline (hexid) (längd) (anledning)
/dv (radius) dvar fordon inom området

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, det var nog allt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka