Accepterad Lukas.. | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas..

Medlem
Meddelanden
171
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198955420072/

Ditt Hex-ID: 11000013b50d9a8

Vad är din discord tagg? Lukas.#1071

Vem var det som bannade dig? Ingen aning, Philip eller Limpis beslut antagligen.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag är bannad från unive

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått lite olika förklaringar, Frågar jag Philip är det för att jag var delaktig på en annan server. Frågar jag limpis så var det två olika anledningar. 1, Medlem på annan server och 2 att jag var korrupt som staff. Jag ångrar extremt vad jag gjorde, onödigt av mig att gå med i dcn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var flera månader sedan detta skedde och jag har ingen riktig aning vad som hände precis innan. Jag skulle gissa på att jag låg och sov.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att Limpis har sett det hela på lite fel sett. Han säger att de fanns två olika anledningar varav den ena var att jag var en "korrupt råtta". Jag har gjort en tidigare ban överklagan på just detta fall då jag nekade till detta och står fast vid detta än idag ett halvår senare. Så att banna mig igen för samma anledning då jag redan har gjort en banöverklagan på just det fallet är väldigt konstigt. Jag förstår varför de bannade mig för delaktighet i en annan server då jag mycket väl hade roller såsom kriminell och medlem. Det som jag tänkte när jag gick med i denna server var att här kan jag sitta och prata med mina kompisar. Jag fick ENDAST perms till att prata och skriva i chatterna. Jag har inte skrivit ett enda ord i chatterna, Jag har joinat en vc en gång. Jag satt och prata med dom på kvällen innan bannen skedde. På morgonen var jag bannad från både deras server och unive. Jag fattade ingenting och började fråga runt bland staffsen. Sedan hade tydligen dom som ägde den servern gett mig roller för att senare kunna sätta dit mig för detta. Jag hade inte som avsikt att spela eller vara delaktig i servern då jag endast ville ha ett ställe där jag kunde prata med mina kompisar. Men ja, Jag förstår hur Limpis och Philip tänkte i detta fall. Dessutom ångrar jag de jag har begått och har lärt mig samt blivit mer mogen och mer konsekvens tänkande.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 tidigare dc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig gått med i servern. Jag skulle hållt mig till att prata med dom på unives discord och inte gått med överhuvudtaget. Det var dumt utav mig att inte tänka på konsekvenserna och jag ångrar det oerhört.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, inte gått med i andra rp serverar. Att hålla mig lojal till unive när jag är medlem där. Samt tänka mer konsekvent och vara mer mogen i det jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Jag ångrar oerhört vad jag gjort och har lärt mig att vara mer konsekvent. Detta skedde för många månader sedan och jag har blivit mer mogen och utvecklats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka