Nekad Lukas | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Lowq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du på discord? real_shelby

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag väljer att ansöka till Medlemskaps - Ansvarig då jag vill ha ett större ansvar inom server och välja ut rätt spelare till att bli Whitelist på servern sen så väljer jag att ansöka för jag har tröttnat lite på att RP:a och då vill jag endå ha något att göra på servern än att RP:a sen vill jag hjälpa andra på servern då jag tycker de är vädligt roligt

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag är kunnig inom rp så jag kommer aldrig att tveka med att ta folks intervjuer, jag ser en stor framtid mellan mig och unive, mitt mål är att vara staff och kunna minimera folks banner och istället ge dem en lärdom men ändå banna dem när det behövs.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag kommer alltid ha tålamod och respekt, alla är inte experter på rp och hur regler funkar särskilt icke medlemmar som är nya och inte vet hur man ska rp och jag kommer göra allt som behövs för att introducera nya personer till unive för att jag tycker att det är en viktig utveckling. Som sagt så kommer jag ha väldigt stor tålamod till dom nya i unive som behöver hjälp med rådgivning och hjälp.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att de inte ska vara för svårt och inte för lätt att bli medlem sen att man ska vara seriös som medlem och inte göra regelbrott eller lalla.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Krav att bli Test-medlem på Unive är att man ska kunna ALLA grundregler på Unive, medlemar ska inte gå runt och prata ooc för att de inte har fått sin lärdom om rp, därför kommer jag kolla på mina intervjuer att de har en stryka inom rp, dessutom så ska karaktär ha en fungerande karaktärs beskrivning, jag vill att alla som inte vet reglerna ska kunna de och då kommer jag vid intervjuar förklara för dom som inte vet så att deras nästa ansökan blir godkänd.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att alla i servern ska kunna reglerna och kunna följa dem. De ska kunna rp:a bra. Jag känner att Medlemskap ansvariga har ett riktigt stort ansvar då det är de som bestämmer vilka personer som får vara med i Unive servern och uppleva den riktiga RP:n. Om en Medlemskap ansvarig ger Medlemskap till någon som inte kan RP:a eller bryter mot reglerna hela tiden och inte kan följa order/regler så kommer andra folk att tycka att Unive Roleplay är en skit server som har dåliga Medlemmar och dåliga "staffs" som låter personer som inte kan RP:a eller följa regler bli medlem. Jag är redo för att ta det ansvaret.

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag 16.00 till typ 22.00. Tisdag 14.50 till 22.00. Onsdag 14.50 till 22.00 Torsdag 14.50 till 22.00. Fredag 14.00 till typ 04.00 Lördag typ 11.00 till 04.00 Söndag 11.00 till 14.00| (Kan ändras lite ibland då jag har matcher eller om jag är ute med vänner).

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka