Nekad Lugia | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugia

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 20 Januari 2006

Vad heter du på discord? Lugia#0789

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Runt 700

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 5 timmar om dagen typ

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 700

Vad heter du? Viktor

Hur gammal är du? 14

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag vill bli anställd för att jag tycker att det är ett fantastiskt jobb samt jag är väldigt intresserad inom det yrket, då min karaktär har jobbat med renar och bränt ner tråd för att få värme till dem, de gav mig tankar att söka jobb här

Varför ska du bli brandman? Jag tycker att det skulle bli ett bra, hjälpsamt, roligt, fysiskt och hälsosamt jobb, sen behöver min karaktär ut och röra på sid då han är jobblös och spela dator spel

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Faktiskt på Skåne roleplay

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska bete sig bra i radion och radio disciplin är att man pratar i radion när det handlar om sitt jobb och inga onödiga saker

Du får larm om brand, vad gör du då? Springer och tar på mig kläder börja vrida nycklen på brandbilen och sen rapportera ut att 86-87-90 åker på det där kom

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag ska agera lugn så ingen kommer till skada och fråga polisen och liknande som m händelser sedan utgå där ifrån

Har du några andra frågor? Kung

Nekad. Du måste utveckla varför du ska bli anställd och brandman. Mvh Räddningschefen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka