Nekad Lugia | Chef-jobb ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lugia

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lasses mc

Vad heter du IRL? Viktor lennervald

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 590

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att det är ett jobb som passar mig och jag har under en tid ansökt att jobba där : )

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina enfarenheter innom detta jobbert är att jag hara jobbat som bilfirma i andra städer : )

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en glädjespridare. Jag har mycket energi och är snäll mot alla personer som är nya i staden. Min karaktär är ingen bråkstake. Vill inte hamla i problem med ont folk. Jag jobbar heltid och tycket det är trevligt. Gillar inte att ränna på byn varje kväll och jag tycker om att köra fordon. Jag tycker att man ska ha respekt mot tjänstemän som gör samhället tryggt. och absolut ska man inte vara otrevlig mot de andra i stan. Jag vill att alla ska se på mig som att om någon behöver hjälp med små saker så ringer dem mig för att jag är väldigt snäll.

Hur ofta kommer du vara inne? Så lnge jag kan vilket är ganska ofta faktiskt, Jag skulle säga att jag är inne bra tilder för att vara bilfirma

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ajemensan, Det är itne hela värden : )

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope

Har du läst våra Regler? Ajemen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka