LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas-chef

Vad heter du IRL? Ludwig.

Hur gammal är du? 13 och fyller 14 i Januari.

Hur många timmar har du på Fivem? 123 timmar som endast är på Multistaden men fler på mitt äldre konto.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Securitas då jag nästan aldrig ser folk aktiva på jobbet, jag brinner för att bygga upp ett bra och snällt team som vet hur arbetet fungerar och som ska ha rätt utbildning. Just nu tycker jag Securitas är väldigt inaktivt och jag tycker jag passar som chef på jobbet på grund av min personlighet. Jag anser mig själv vara en snäll, sträng och lugn person. Jag kan även behålla lugnet vid kaosiga situationer och inte bli arg direkt. Några av mina styrkor är att jag är väldigt kreativ och vet hur man löser situationer på olika sätt och att jag är väldigt smart. En av mina svagheter är att jag inte är väldigt bra på att ta snabba slutsatser och kan inte tänka jättesnabbt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Securitas innan som vakt och jag har även arbetat hos Polisen innan så jag kan allt inom radiodisciplin osv. Jag har även varit chef hos taxibolaget så jag vet hur chefsjobben fungerar och hur man ska vara en bra chef. Just nu arbetar min kompis hos Securitas och han har berättat lite om det.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson och är född 1999. Jan hade en väldigt tuff barndom då hans pappa dog av en sjukdom och på grund av depression så började hans mamma knarka. Hon dog på Jans 7:e födelsedag och då fick Jan flytta till sin farbror, medans han växte upp där så började han bli intresserad av bilar och när han var 15 så reparerade han bilar och datorer i sitt farbrors lilla garage. När Jan fyllde 21 så flyttade han till Multistaden och började arbeta hos Polismyndigheten. Det passade dock inte Jan och han blev uttråkad, då insåg han att han passade som Securitas chef. Jan anser sig själv vara en normal människa fast är är väldigt social, han älskar att ta en drink på The Palace varje Lördag med sina kompisar.

Hur ofta kommer du vara inne? När det är lov:

Mån-Sön: 11:00-23:00

När det ej är lov:

Mån-Tor: 15:00-21:00
Fre: 15:00-23:00
Lör: 11:00-23:00
Sön: 11:00-21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nope!

Har du läst våra Regler? Yes!

Bra ansökan då får säkert jobbet heter också Ludwig btw och ä 13 ( :

Tillbaka