Nekad LudwigTheHusky | Chef-jobb ansökan [Edde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Henke

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
36
Användarnamn: LudwigTheHusky

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck-chef

Vad heter du IRL? Ludwig

Hur gammal är du? 13 Snart 14

Hur många timmar har du på Fivem? 33 Timmar totalt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Falck på grund av att jag har arbetat på Falck förut men jag fick sparken och vill gärna få tillbaka jobbet. Jag vill även bli chef för att jag kommer försöka anställa folk som var jätteaktiva hos Falck innan de fick sparken. Jag kommer vara aktiv och inte avgå efter första dagen. Just nu jobbar jag på Securitas men jag kommer avgå då jag tycker det är supertråkigt. Sist men inte minst så passar jag även på jobbet på grund av att jag brinner för att folk ska få arbeta på Falck även fast det kanske inte ser så kul ut.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har arbetat på Falck jättelänge innan jag fick sparken och kan allt inom bilreparation, bilkörning och fakturor. Jag känner även den gamla chefen och han har berättat för mig hur chefsjobbet fungerar och hur man anställer folk, lägger ut i twitter osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Jan Olsson och bor i en liten lägenhet här i Multistaden. När han växte upp så älskade han poliser, brandmän och snabba bilar. Medans Jan växte upp så insåg han att ville arbeta med att reparera bilar. Först började Jan med att reparera bilar i sitt lilla garage men han ville gärna ha ett jobb där man kunde få reparera andras bilar. Då visste han att Falck var för honom, han arbetade jättemycket men sen fick han sparken på grund av att chefen inte gillade honom. Nu ansöker han för att få chefspositionen och hoppas att han kan göra Falck lika bra som det var innan!

Hur ofta kommer du vara inne? 2-3 Timmar på vardagen på grund av skola och läxor och 4-5 timmar på helgerna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Yes!

Nekad, känner att du har lite för lite timmar på FiveM samt att du bara kan spela 2-3 timmar på vardagen.
Låser&arkiverar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka