Ej Antagen Ludwig2.0 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Linky

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Ditt discordnamn: galet_1

Ange ditt födelsedatum 26 Juni 2012

Varför ska just du bli staff? Jag är kompetent och mogen. Jag har också tidigare erfarenheter inom staff. Både på 100k or die, Rp och lall server. Jag gillar att hjälpa till och jag är just nu inte jätte intresserad av att rpa lika mycket så jag tänker att jag lägger mer tid att bli helper istället.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Under min tid på Unive har jag märkt att många spelare inte följer reglerna kring FearRP. Ett återkommande exempel är när personer blir hotade med vapen men ändå inte visar någon rädsla, de vägrar att lyfta händerna, springer därifrån eller agerar som om inget har hänt. Detta bryter mot grundprincipen i FearRP, där man förväntas agera som om man faktiskt fruktar för sitt liv i en hotfull situation. Jag tycker att detta är ett stort problem som påverkar spelupplevelsen negativt. Det förstör känslan av realism och gör det svårare för andra spelare att spela seriöst. För att förbättra situationen borde det införas tydligare regler kring FearRP samt konsekvenser för dem som bryter mot dessa regler upprepade gånger. Kanske också mer utbildning för nya spelare, så att de förstår vad som förväntas i sådana situationer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att vi i staff ska kolla noga på vad som händer och snabbt göra något när någon inte följer FearRP.

Typ : Kolla noggrant och snabbt agera mot spelare som tydligt bryter mot FearRP.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt att agera professionellt inom staff då man är en person som spelare går till när dem behöver hjälp. Man behöver också agera professionellt när man ska vara staff för att hålla kvar spelare och skapa trygghet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att sätta upp ett scheama för när jag ska vara inaktiv och aktiv då mitt privatliv är viktigt. Men jag kommer också vara helper/staff i minst 4 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 1,5 år snart 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja både i lall ,100k or die, Och rp

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka