Antagen Ludwig2.0 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Linky

Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? galet_1

Ange ditt födelsedatum 26 Augusti 2012

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill att folk med potential ska kunna få ett svar på sin ansökan så fort som möjligt och kunna få sitt medlemskap snabbt. Jag vill också förstärka teamet imon Medlemskaps ansvariga.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är mogen och är aktiv nästan värje dag. Jag vill hjälpa er som Medlemskaps ansvariga och göra ert jobb lättare. Och jag kan bidra med bra ansökningar aktiva intervjuer och ta ansökningar så fort jag har lärt mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk snällt med respekt och behandla folk som man själv vill bli behandlad. Så om du är kaxig mod någon så borde man nästan bara redo att få skit tillbaka. Sen finns det folk med mycket tålamod men det gällar att vara trevlig oavsätt. Speciellt i en position som Medlemskaps ansvarig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja pårverka en sak. Det är hur nya medlemmar blir behandlade. Ibland så blir nya medlemmar behandlade dåligt. Jag tycker att dom borde bli samma behandlade oavsätt ifall dom kanske glömt något angående regler (Inte grova). Och jag skulle vlija påverka

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1. Mogna
2. Kunna reglerna
3. Kunna bete sig
4. Och inte hålla på och lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ett ansvar är defenetivt att ta medlemskaps intervjuer och svara på ansökningar så fort som möjligt och kunna ta hand om stress. Stress är viktigt att kunna ta hand om då det ofta kommer stressiga sitvationer.

Hur ser din aktivitetet ut? När det kanske är lov så kanske jag är aktiv 5-6 timmar per dag. Men på en vardag kanske 3-4? På helger dock är det annorlunda då jag kanske är online i 7 timmar. Men på söndagar så går jag och lägger mig tidigt då jag har skola dagen efter.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Tack ändå

Shortlist

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka