ludwig persson | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Smokey Nagata

Icke Medlem
Meddelanden
716
Reaction score
22
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad heter du på discord? Ludwig#8891

Ange ditt födelsedatum 18 Mars 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? måndag 15.00-22.00 tisdag13.30-22.30 onsdag 14.30-22.00 torsdag 13.20-22.00 fredag 13.30-00.30 lördag 09.00-03.00 söndag 09.00-23.00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? jag tycker att det är väldigt många som inte kan rpea och inte kan reglerna. det skulle vara väldigt skönt att banna längre än 60min när man får se vad folk gör. jag skulle gärna bidra med ett större ansvar för servern än vad jag gör och vara ned och utveckla servern mer. och hjälpa alla Staffs och få rätt på servern och tycker det värkar spännande att få testa att hjälpa till mer på servern. servern står mig nära och jag tillbringar det mesta av min tid i rpen och på servern och känner att jag har tiden till att vara en treinee.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill kunna utveckla servern så mycket som möjligt och att kunna hjälpa till att utveckla serven så det blir mindre folk som gör regelbrott och bryter emot reglerna så Unive blir en sån seriös och bra server som möjligt. I fall jag blir traniee kommer jag hjälpa så många som möjligt som jag kan, ha en god ton emot dem och kunna göra ett så gott in tryck emot alla som möjligt så dem känner sig välkomna på servern. Kunna ta hand och kolla ban på överklagelser, kolla anmälningar på personen och sedan banna dem om dem har gjort fel, hjälpa till i support ärenden på Discord, specca och hålla koll på så många som möjligt, hjälpa folk som skickar in reports då jag själv skickar in reports ofta och ibland inte får någon hjälp, och då vill jag kunna hjälpa folk som skickar in reports. Dva bilar som står mitt i gatan. Jag vill utveckla servern så mycket som möjligt och försöka mitt bästa att bli så bra trainee som möjligt om jag blir trainee och vara uppskattad så jag kan utveckla servern så mycket som möjligt.
Om jag blir en del i staff teamet som trainee kommer jag göra det som behövs i olika situationer. Om jag t.e.x ser någon som bryter emot någon regel kommer jag bedöma hur grovt brått dem har gjort och kolla upp hur länge ban dem ska få och bedöma om det är mild, mitt i mellan eller grov regel dem har brutit emot, om dem t.e.x har vdma en personen en gång kanske jag bedömer och anser att det är mildt. Men om personen kanske vdmar en person och kör på personen flertal gånger så kanske jag anser och bedömer att det är mitt i mellan grovt. Men om vi säger att jag ser en person som vdmar flertal personer kommer jag anse att det är grovt och personen ska få en grov ban.
Jag tycker ni ska ta in mig i staff teamet eftersom att jag kommer jobba aktivt varje dag genom att göra servern bättre, hålla allmänt koll på servern och göra den till en bättre server.

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag är servervakt och innan jag spelade på unive spelade jag på en annan server och var med i staffs teamet så kan rätt mycket. då jag var tvungen att bedöma regelbrottet och hur lång tid dom skulle få sitta av sitt regelbrott.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip : Du flyger runt i luften och är onsynlig.
/spectate (id) Du flyger över den personen som du vill kolla på och du kan också söka igenom dom.
/dv (radius) Detta tar bort en bil i radiusen som du vill.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/clearall : Man rensar hela chatten för alla spelare som spelar.
/kick (id) du sparkar en person från servern fast dom kan joina tilbaks direkt efter dom blir utsparkade från servern.
/svban (id) Du avstänger/bannar en person 60 minuter/1 timme.
/sqlban (id) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en spelare från servern.
/sqlunban (hexid) Unbannar/tar bort en avstängning från en person.
/sqlsearch (steamnamn) Du får denna persons hexid genom deras steamnamn
/sqlbanoffline (hexid) (tid) (anledning) Bannar/avstänger en person som inte är online som T.E.X har combat loggat.
/freeze (id) Gör så en spelare inte kan röra sig.
/announce : Man skickar ut ett viktigt meddelande till hela servern.
/setjob (id) (jobb) (nivå) Man ger nån ett jobb tex /setjob 123 Mekonomen 2
/tpm : Detta tar dig till platsen som du har en waypoint på.
/goto (id) Du teleporteras till en person som har idett som du skrev in
/skin (id) Du ger en person skinmenu
/toggleid : Du kan se någons id utan att trycka på pgdn/ page down.
/togglename : Du ser nåns steamnamn utan att göra nåt.
/skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
/Bring - teleporterar individer till dig
/Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
/Giveitem [- Används för att spawna in olika föremål
/revive - att man revar någon som har dött
Här e väl dom flesta kommandona man ska kunna inom Trainee.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nope

Tillbaka