Nekad Ludwig ketola | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ludwig90

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Ja jag heter joel anderson och jag är en person som gillar väldigt mycke bilar och sånt och joel han jobbar som byggare men han vill jobba som bil mekaniker joel brukar stå och kolla på när mekonomen lagar folks bilar när han är ledig från sitt jobb. Joel är en jätte snäll person som jälper folk med grejer joel brukar ställa upp med sakar typ att han hämtar nån han kan hämta folk över allt oavsett om dom är uppe i sandy. Och joel gillar att åka bil och chilla på piren. Joel brukar va nere i gruvan och hackar och känar pengar joel älskar att käna pengar. Och joel har ju jätte många kompisar också som han brukar hänga med. Joel älskar kebbab tallrik och han gillar också hamburgare och joel älskar att stå på piren och snacka med folk och som sakt joel älskar att köra bil så joel skutsar folk utan att dom behöver betala för joel bryr sig inte jätte mycket om pengar för han har så mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna utveckla mina kunskaper inom RP och hjälpa personerna i omgivningen. Jag kan ge välutvecklade scenarion och spela med en så hög nivå av RP som möjligt. Jag är och kommer vara en väldigt lojal spelare till servern, och bidra med en bra karaktär till communityt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att i servern ska man spela för bådas vinst. Man ska inte spela med syftet av att vinna utan istället för att ha roligt. Man ska kunna acceptera sin förlust och båda ha kul tillsammans.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag laddade ner FiveM så hittade jag servern Unive. Så har jag väldigt många vänner som kör på den här fantastiska sörvern och dom tipsa om den här sörvern och då testa jag å gå in på den och sen har jag kört jätte länge utan medborgare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka