Nekad Ludwig ketola | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ludwig90

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Andersson och han är vildigt snäll som person och väldigt rolig och hans favorit hobby är att meca med motorer samt bilar gamla mopeder. Joel älskar hamburgare och bilar och hans idåler är laif och billy och hans favorit plats det är att vara på piren och snacka med folk och även trygg hansa för att joel gillar att kolla på bilar och även att köpa sig en ny bil och favorit märket på bilar är volvo tycker joel. Hans dröm jobb är att jobba på mekonomen och fixa folks bilar och snacka med folk plus att joel är väldigt snäll han tar inte betalt av folk om han ska skutsa nån han bryr sig inte om pengar direkt han lever ba livet Joel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga scenarion och roliga minen och jag rpar väldigt seriöst och är inte en sån person som springer runt och lalar över allt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kör seriöst och att man kan ta förluster. Man spelar som om de hade varit i IRL, t.ex om man gör ett bankrån måste man inte vinna och man gör de på ett roligt sätt så att de blir roligt för alla. Man ska spela på de sätt som ger de mest realistiska och roliga. Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom att min kompis som rekomendera sörvern till mig sen dess har jag fasnat i rollspelandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka