Accepterad Ludwig ketola | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ludwig90#1085

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Andersson och han är 22 år gammal. Han gillar bilar väldigt mycket han gillar också att jobba med bygg men det där i mot han älskar är att kolla på när Mekonomen lagar folks bilar det gillar Joel väldig mycket för Joel älskar ju bilar väldigt mycket. Joel är en liten orm i staden också han är ju över allt i staden Joel känner ju typ halva staden och så hämtar Joel folk när dom har krasat sina bilar oavsett om dom är uppe i paleto så hämtar Joel dom. Joel älskar att va på piren och snacka med folk men det han älskar mest av allt det är att äta mat grovstret Pizza har bästa Pizzan i stan. Joel gillar också väldig mycket å åka snabbt med bilar det tycker han om. Han gillar också och få in mycket penger på kontont nere vid gruvan och så har han ju en volvo 740 som är joels hjärta. Och han gillar ju och sälja bilar till folk och köpa bilar och så det han gillar mest typ det är att åka ner på kiosken å köpa snus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med exemplarisk RP, jag kommer att utvecklas tillsammans med servern och communityn. Jag kommer ha kul tillsammans med alla i servern, kommer älska att utvecklas med unive och alla som är med i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Det började med att jag laddade ner FiveM så hittade jag servern Unive. Så har jag väldigt många vänner som kör på den här fantastiska sörvern och dom tipsa om den här sörvern och då testa jag å gå in på den och sen har jag kört jätte länge utan medborgare.

Vidare till muntligt, Du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka