Nekad Ludwig ketola | Medlem ansökning [HAJs__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludwig ketola

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? ludwig90#1085

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joel Andersson och han är 22 år gammal. Han gillar bilar väldigt mycket han gillar också att jobba med bygg men det där i mot han älskar är att kolla på när Mekonomen lagar folks bilar det gillar Joel väldig mycket för Joel älskar ju bilar väldigt mycket. Joel är en liten orm i staden också han är ju över allt i staden Joel känner ju typ halva staden och så hämtar Joel folk när dom har krasat sina bilar oavsett om dom är uppe i paleto så hämtar Joel dom. Joel älskar att va på piren och snacka med folk men det han älskar mest av allt det är att äta mat grovstret Pizza har bästa Pizzan i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en hyfsat erfaren RP:are som har spenderat mycket tid med att RP:a, ,jag har även en hög standard för min nivå av RP och tar det alltid seriöst. Jag har spenderat väldigt mycket tid på Unive som icke-medlem och vet därför reglerna och hur servern fungerar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part

Hur hittade du Unive? Det började med att jag laddade ner FiveM så hittade jag servern Unive. Så har jag väldigt många vänner som kör på den här fantastiska sörvern och dom tipsa om den här sörvern och då testa jag å gå in på den och sen har jag kört jätte länge utan medborgare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka