Nekad ludvigmacho | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvigmacho

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Användarnamn: ludvigmacho

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Schöldsten

Hur gammal är du? 21

Vad heter du på discord? Shieldstone#4443

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Flera gånger per dag

Hur aktiv är du i discorden? Är aktiv i discord hela tiden men kan vara stör ej ifall jag pluggar eller "gått för dagen" Även fast jag är inne på servern så kommer jag kika på ifall det kommit in fler ansökningar och ifall jag känner att det behövs så kommer jag att gå offline på servern för att hantera dessa. Självklart inte när jag är i ett aktivt scenario då ;)

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli ansvarig för whitelist för känner att alla servrar har rätt sega svarstider när det gäller whitelist och speciellt en server så stor som denna så vill underlätta för andra staff och wl ansvariga genom att gå igenom dessa med jämna mellanrum under dagen. Känner även att jag vill tillföra något till servern då det alltid räcker långt som en början ifall man skulle vilja gå över till staff vid ett senare skede. Bra att ta initiativ annars kommer man ingen vart :)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag har spelat RP otroligt länge och varit WL ansvarig på tidigare servrar som inte finns längre. Vart WL ansvarig på 0+, 12+, 14+, 16+ 18+ och 21+ servrar så vet ungefär den kvalitet man ska förvänta sig från de olika åldrarna. Är inte sträng utan rättvis och bara för att folk inte skriver bra på alla frågor utan kanske måste utveckla så låter jag personen göra det istället för att bara neka och låta personen ansöka på nytt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ingen annan server för tillfället. Har spelat på grannkommunen och Färjestaden innan men kände inte riktigt att deras community var min grej. Kört på denna servern och det jag märker är att majoriteten är seriösa och sköna personer att rpa med.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka