Accepterad Ludvig_Noren | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludvig_Noren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja lisas

Vad heter du IRL? Ludvig

Vad heter du på discord? Bibbi#7046

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? 550+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Bilar har alltid varit mitt intresse och att få driva ett företag vet jag hur man gör då jag själv driver ett just nu(det är inte mycket jobb som behövs göras med det just nu så inget som hindrar mig från att spela). Att få få hjälpa människor är ett av de roligaste jag vet och att hjälpa dina anställde och kunder är en väldigt viktig del i chefsjobbet. Jag är en glad person och jag tycker de är viktigt eftersom bemötandet till kunden är viktigt. Man ska välkomna och se inbjudande ut så att kunden vill komma hit men även vara artig och alltid stå till tjänst för att kunden ska uppskatta att komma till Marja-lisas men även då vilja komma tillbaka. Jag vill bli chef på Marja Lisas då bilar är mitt största intresse och jag känner att jag som person skulle pass bara i en miljö där kundservice är viktigt då jag älskar att hjälpa folk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef en gång tidigare så jag vet hur man ska anställa folk. Man ska anställa folk med ett driv till att jobba så man inte anställer någon som aldrig är på Marja-lisas utan bara åker runt i en bil och har jobbet oseriöst. Att anställa någon som är trevlig är viktig då vi vill ha ett gott ansikte utåt därmed kan vi inte ha anställda som inte är trevliga emot kunderna. Jag har vart anställd på Marja Lisas en gång i tiden när servern hette multistaden och jag har vart anställd på flera andra servrar.

Berskiv din karaktär? Karl Wagambi är en 29 årig kille utan familj då både hans mamma och pappa omkom i en tragisk bilolycka när han var 13 år gammal. I Afrika där han ursprungligen kommer ifrån fick han ingen hjälp av staten utan var tvungen att han försörja sig på andra sätt. Karl hade sen innan mekat lite med bilar så han började med detta på fulltid och det gick inte jätte bra förens han hittade drogerna. Han började med droghandel och började tjäna extrema pengar och kunde då investera i sin mekaniker firma för att senare utveckla den. Firman blev stor och han kunde tvätta pengar hos firman så hans ekonomiska liv blev stabilt. Han sålde sedan sin firma då han tyckte det var för mycket arbete att driva den själv så han ansöker nu att bli uppsatt i en högre ställning inom bil-yrken då han fortfarande älskar att driva företag frammåt Som person är han som du förstår självständig men även väldigt vaksam då hans liv alltid kan vara i fara när det gäller både bilar och droger. Han har flyttat från sin stad och startat om sitt liv på nytt men den här gången ska han försöka hålla sig till endast bilar och inte droger.

Hur ofta kommer du vara inne? minst 4h varje dag. vissa dagar är jag ledig vissa slutar jag 4 och andra 2. så det varierar. Den här veckan slutar jag 2 varje dag så jag kommer kunna spela minst 8 h varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka