Accepterad ludvig132 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludvig132

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig Svensson

Vad är ditt discord namn? death#1298 eller PANDAN

Vad är ditt födelsedatum? 21 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Joakim Bär, Joakim är en väldigt vältränad schyst man som alltid hjälper personer i nöd. Joakim föddes i stockholm men när han var 16 flyttade han till göteborg för att spela handboll där, han var så duktig att han kom med i landslaget vid 19 års åldern och även där spelade han väldigt bra. hans pappa var en maffia boss som gjorde hämska saker och han var väldigt full väldigt ofta, ibland blev han så full att han började slå sin fru (Joakims mamma) och sedan försökte slå Joakim och då insåg Joakims mamma att det var för farligt att stanna där så dem flyttade ut till Jönköping. där bodde dem lyckligt tills Joakims mamma gick bort av lugncanser och det förstörde Joakim och han mådde inte bra på ett väldigt långt tag. men en dag när han var ute och gick så såg han att det var ett bankrån i byggnaden han gick förbi, han ringde polisen och sedan visade via facetime vad som hände, då kände han att han hade gjort en bra sak och fick feeling att bli polis så nu när han blir medborgare så ska han ansöka till polishögskolan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga scenarion, hög rp nivå och göra så så många som möjligt kan ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för makt och pengar utan man spelar för att göra scenariot roligt för båda parterna så inte bara du vinner på de.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har en total tid på 366 timmar och spelat på 6 olika servrar. så jag har bra erfarenheter

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har spelat på servern för ungefär 1 år sedan, och är nu tbx

fråga 7: Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och jag förstår och kommer följa dem. exempel 1 metagemaing: du använder något från discord och tar in game (förbjudet) exempel 2: powergaming du använder dig av o mänskliga krafter för att vinna ett scenario exempel 3: powergameing v2 spela för makt och pengar genom att använda dig av powergameing

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka