Accepterad Gabriel Grybäck | Medlem ansökning (Astrokatten99.)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Grybäck

Vad är ditt discord namn? gzg16967

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Joakim Jansson 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Snäll och Inriktad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Joakim kommer från Eskilstuna uppvuxen med mamma Kristina, pappa Johan och brorsan Rickard. Han gick fordon i gymnasiet och är extremt fordons intresserad. Joakims planer inför framtiden är att hitta något jobb på antingen en verkstad eller bli en bilförsäljare. I Eskilstuna hade han ett jobb på en liten OKQ8 i den centrala rondellen, där fick han lära sig hur man rengjorde bilar och hur man meckade med dem. Planen framöver är att hitta nya vänner och bli en framgångsrik mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en mer realistisk och seriös rp eftersom jag inte har några tankar om att bli krim. Tanken är att få hjälpa till att få serverns lagliga jobb lite mer aktiva och se till så att det alltid finns en go gubbe att komma till på verkstaden.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska rpa för sin egen skulle utan ska satsa på att scenariot man är i ska bli välspelat och realistiskt, tillexempel inte flyga iväg över ett berg med bilen när du är jagad av snuten utan istället låta sig själv bli tagen och med det få ett mer realistiskt rp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag först kom in på unive för första gången för typ 5 år sedan, gick jag o min kompis runt och slog på varandra, detta var innan jag skaffade medlemskap första gången och inte kunde några regler, med den bannen jag fick på 1 timme lärde jag mig att rp är mer seriöst än vad till exempel gta online är.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait betyder att man inte ska få polisen efter sig för att det är kul. VDM betyder att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat ganska mycket rp för några år sedan och vill nu komma tillbaka in i det.

Var tålmodig, din ansökan kan ta längre tid än vanligtvis!

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka