- Meddelanden
- 352
- Reaction score
- 172
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig
Vad heter du på discord? Ludvig#5019
Ange ditt födelsedatum 10 November 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är inte helt säker för mitt skol schema och tränings schema har inte kommit ut än men jag skulle gissa på ksk
Måndag: minst 5 timmar +
Tisdag: minst 4 timmar +
Onsdag minst 5 timmar +
Torsdag: minst 6 timmar +
Fredag: tills jag känner mig trött kanske 6 eller 7 timmar +
Lördag: Tills jag känner mig trött så kanske 7 eller 8 timmar +
Söndag: minst 4 eller 5 timmar +
Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag var medlem var den 7 oktober 2021. Men jag brukade också spela som icke medlem ett bra tag innan och lallade för det mäste
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger fast dem flesta har varit felaktiga banns eller när jag var icke medlem och inte kunde reglerna.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som har bra erfarenheter av något och vet hur man bemöter andra med respekt som man själv vill bli bemöt och visar respekt till alla och inte bara högre uppsatta. En servervakt enligt mig är också en person som vet hur man tar rätt beslut och är lika rättvis mot alla och inte är snällare mot sina kompisar för att jag känner dem, tex i ett ärende så ska dem inte tänka på att man känner den andra om man ska tex kicka någon eller sv banna. Dvs att ifall jag ser någon göra ett regelbrott så ska jag alltid se till att den andra lär sig spelar ingen roll om jag känner han eller ej. Om jag blir servervakt kommer jag verkligen inte vara korrupt jag kommer bedöma alla lika bra
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag borde bli servervakt försöker kommer hela tiden försöka utveckla RP nivån hos spelare och lära dem rätt och inte fel . Jag sitter också ganska mycket i discord så ifall jag får ngn pm så kommer jag svara på den nästan samma sekund som den skickades till mig. Jag kommer alltid göra mitt bästa för att få en bättre plats för våran Community och göra den så rolig och skön att spela på som möjligt. Jag gillar också när jag hjälper folk med något och får beröm då känns det som att jag har lyckats och att jag gör ett bra jobb.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig ska aldrig känna sig att man är mer värd eller bättre än någon annan som inte är tex servervakt och upp. Samt om du ser en spelare som gör fel/regelbrott så ska ta åtgärder till personen och målet med det är att försöka få personen som du tog åtgärder mot att lära dem fel och fixa dem så det inte händer framöver så man inte går runt och sv bannar eller kickar folk för att man tycker att det är roligt. En servervakt kanske inte alltid behöver använda sig av /sv ban eller /kick, ibland kan det också räka med att man pmar dem (IG) och säger åt dem att det dem gjorde var fel om jag ser dig göra det igen så kommer du få ta åtgärder till nästa gång. Så man behöver inte alltid använda sig av sina Servervakt Perms. Det är en bra Servervakt enligt mig!
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är tex att du ser någon som du känner gör ett regelbrott fast du tar inte åtgärder eller säger till personen att det han gjorde var fel så kan det klassas som korruption och du kan få en servervakt varning eller kanske också indragen. Abuse kan tex va att någon använder sig av en emote för att bugga sig igenom en vägg för att ta sig till andra sidan, eller som jag har sett fler och fler gånger av bland annat medlemmar att man frågar någon annan efter man har hyrt en el spark att dem ska hoppa på den och sen gå av så kostar det inte att köra runt på den så får man åka med hojen Gratis!
Vad heter du på discord? Ludvig#5019
Ange ditt födelsedatum 10 November 2008
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Är inte helt säker för mitt skol schema och tränings schema har inte kommit ut än men jag skulle gissa på ksk
Måndag: minst 5 timmar +
Tisdag: minst 4 timmar +
Onsdag minst 5 timmar +
Torsdag: minst 6 timmar +
Fredag: tills jag känner mig trött kanske 6 eller 7 timmar +
Lördag: Tills jag känner mig trött så kanske 7 eller 8 timmar +
Söndag: minst 4 eller 5 timmar +
Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag var medlem var den 7 oktober 2021. Men jag brukade också spela som icke medlem ett bra tag innan och lallade för det mäste
Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger fast dem flesta har varit felaktiga banns eller när jag var icke medlem och inte kunde reglerna.
Har du varit blacklistad någon gång? Nej
Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som har bra erfarenheter av något och vet hur man bemöter andra med respekt som man själv vill bli bemöt och visar respekt till alla och inte bara högre uppsatta. En servervakt enligt mig är också en person som vet hur man tar rätt beslut och är lika rättvis mot alla och inte är snällare mot sina kompisar för att jag känner dem, tex i ett ärende så ska dem inte tänka på att man känner den andra om man ska tex kicka någon eller sv banna. Dvs att ifall jag ser någon göra ett regelbrott så ska jag alltid se till att den andra lär sig spelar ingen roll om jag känner han eller ej. Om jag blir servervakt kommer jag verkligen inte vara korrupt jag kommer bedöma alla lika bra
Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tycker jag borde bli servervakt försöker kommer hela tiden försöka utveckla RP nivån hos spelare och lära dem rätt och inte fel . Jag sitter också ganska mycket i discord så ifall jag får ngn pm så kommer jag svara på den nästan samma sekund som den skickades till mig. Jag kommer alltid göra mitt bästa för att få en bättre plats för våran Community och göra den så rolig och skön att spela på som möjligt. Jag gillar också när jag hjälper folk med något och får beröm då känns det som att jag har lyckats och att jag gör ett bra jobb.
Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt enligt mig ska aldrig känna sig att man är mer värd eller bättre än någon annan som inte är tex servervakt och upp. Samt om du ser en spelare som gör fel/regelbrott så ska ta åtgärder till personen och målet med det är att försöka få personen som du tog åtgärder mot att lära dem fel och fixa dem så det inte händer framöver så man inte går runt och sv bannar eller kickar folk för att man tycker att det är roligt. En servervakt kanske inte alltid behöver använda sig av /sv ban eller /kick, ibland kan det också räka med att man pmar dem (IG) och säger åt dem att det dem gjorde var fel om jag ser dig göra det igen så kommer du få ta åtgärder till nästa gång. Så man behöver inte alltid använda sig av sina Servervakt Perms. Det är en bra Servervakt enligt mig!
Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption är tex att du ser någon som du känner gör ett regelbrott fast du tar inte åtgärder eller säger till personen att det han gjorde var fel så kan det klassas som korruption och du kan få en servervakt varning eller kanske också indragen. Abuse kan tex va att någon använder sig av en emote för att bugga sig igenom en vägg för att ta sig till andra sidan, eller som jag har sett fler och fler gånger av bland annat medlemmar att man frågar någon annan efter man har hyrt en el spark att dem ska hoppa på den och sen gå av så kostar det inte att köra runt på den så får man åka med hojen Gratis!