Accepterad Ludo | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? Ludo#8869

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lasse Jansson. Lasse är född och uppväxt i Sverige. Han är väldigt glad, schysst, trevlig men kan låta väldigt underligt ibland. Lasse har många olika intressen. T.ex spela golf, köra bil och motionera. Lasse går ungefär 5km varje dag och är alltid nöjd. Han har många dröm jobb t.ex mekaniker. Mekaniker vill Lasse gärna bli för då har han chansen att hjälpa folk, göra dom glada, jobba med bilar eftersom han älskar det. Han har även Mekonomen som dröm-jobb. Där får han reparera människors bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att vara schysst, snäll, vara mycket engagerad och göra många glada. Jag kommer inte spela/jobba för pengarna. Jag kommer försöka bidra med så mycket jag kan och göra många folk glada i mitt arbete. Jag vill helst bli whitelistad för att då kan jag jobba med många olika jobb. Jag kommer vara en positiv och glad kille. Jag kommer helt enkelt försöka att bidra med så mycket som helst. Jag kommer även visa stort engagemang för RP och vara väldigt seriös. Jag hoppas verkligen jag blir whitelistad den här gången.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en välgjord svensk RP server där det sällan förekommer mycket kaos. Jag gillar verkligen RP och har alltid gjort. Sen hittar jag en svensk RP server med många inne i. Då tänker jag: två flugor i en smäll!

Hur hittade du Multistaden? Jag vart väldigt sugen på att köra en svensk rp server. Sen hittade jag en RP server med många inne i, rolig och en server där det är väldigt struktuerat. Den är även väldigt seriös.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma långt i mina/mitt arbete och kunna hjälpa väldigt många "kunder".

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på Multistaden RP och Impulse99.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka