Accepterad Ludo | Ban överklagan [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludo

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
67
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198410536964/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Lodhiig

Vad är din discord tagg? Ludo#8869

Vem var det som bannade dig? Gita

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har inte någon aning om sammanhanget med OOC men jag var en medbrottsling med en snubbe som högg två stycken med kniv (RDM)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar åkte till svarta marknaden för att en skulle köpa kniv. sen kom några som hade följt efter oss och dom var jobbiga och vi trodde dom skulle råna oss och dom blockerade utgången. iallafall vi trodde dom skulle råna oss så då högg han dom med kniv. Jag anser inte att min andra kompis gjorde något men det jag gjorde mest var att slå deras bmw m3 och slog en av dom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag erkänner att jag gjorde fel att slå en av dom och slå deras bil men förstår inte varför jag blev bannad OOC (utanför karaktären).

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämna stället, ringt polisen och inte agerat med våld. Jag ber så hemskt mycket om förlåtelse och lovar att sköta mig bättre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte hänga med våldsamma folk, inte agera med våld, någonsin och ska även inte förstöra människors bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka