Nekad Generaal_ | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jajaow

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198127228586/

Ditt Hex-ID: steam:110000109f3a6aa

Vad är din discord tagg? Jajaow_

Vem var det som bannade dig? isse

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg på en prio uppe i sandy när det kommer fram 3 bilar och börjar prata med mig och min kompis på en väg vilket inte är en värst bra ide, vi stannar då och pratar med dom vilket vi inte borde gjort för vi visste redan att det ända dom villa var att skjuta sen hoppar en av dom ut på oss och vi åker iväg till flygplatsen där jag hoppar ut blir påkörd och skjuten, sen hoppar vi support för att en kompis blivit pittad av samma grabbar så vi ska följa med in i support och visa att dom kört på oss oxå då förklarar issa att vi oxå gjort fel och får därför en ban och en krimvarning

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte fel, jag förstår absolut vad han menar och vad vi gjorde för fel då vi absolut bara kunde kört därifrån

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ganska många gånger men har också spelat sedan 2021 så det jämnar ut sig lite, min senaste ban var för ungefär 4 månader sen då jag blev bannad för att jag ej rpa på skador och sköt en som rikta på mig vilket jag tog mitt straff för och fick en bann och 2 krimvarningar

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat skita i dom och försökt kört därifrån vilket hade ledit till att jag skippat denna onödiga ban som jag lagt på mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det skulle jag absolut säga

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka