Vidare till intervju LUDDIZZEN | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LUDDIZZEN

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? luddizzen.

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ludvig Andreas

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Målmedveten, lojal, respektfull.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ludvig Andreas växte upp i en arbetarfamilj där han tidigt lärde sig vikten av ansvar och hårt arbete. Efter att ha flyttat till staden söker han nya möjligheter och vill bygga upp ett stabilt liv genom lagligt arbete och nya kontakter. Hans långsiktiga mål är att skapa ett gott rykte, utveckla sin karriär och eventuellt starta ett eget företag i framtiden. Han vill bidra till samhället och skapa meningsfulla relationer med andra invånare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk roleplay där fokus ligger på att skapa roliga och minnesvärda scenarion för alla inblandade. Jag respekterar reglerna, försöker alltid utveckla min karaktär och värdesätter bra interaktioner framför att "vinna" situationer. Jag är även lugn, mogen och samarbetsvillig i RP-situationer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv utan att man bidrar till ett roligt och realistiskt scenario för alla deltagare. Man ska kunna acceptera motgångar, konsekvenser och förluster om det förbättrar rollspelet. Målet är att skapa bra RP tillsammans, inte att maximera sin egen framgång i varje situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte medvetet brutit mot några regler. Jag läser alltid igenom serverns regler noggrant och försöker följa dem så bra som möjligt. Om jag någon gång skulle göra ett misstag är jag öppen för feedback och ser det som en möjlighet att lära mig och bli bättre på roleplay.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – Man får inte attackera, skada eller döda andra spelare utan en giltig RP-anledning och ett uppbyggt scenario. VDM (Vehicle Deathmatch) – Man får inte använda fordon som vapen för att köra på spelare.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka