Accepterad Ludder | Medlem ansökning [ BilfirmanAB ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludder

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam2.0#2076

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Sudin han är 28 år gammal. Liam Sudin bor i en stad som heter Unive, Han bor i en lägenhet väldigt långt upp i paleto. Liam Sudin har fler tal intressen och det är nämligen fotboll och att få chansen att få bli polis. Pelle Sudins uppväxt var väldigt bra, han fick väldigt höga betyg men samt så get det overall väldigt bra för han i skolan. Det var ingen som mobba han på rasterna eller under skol tiden han gick i skolan. Pelle Sudin gillar att spela fotboll väldigt mycket. Liam Sudin brukar spela fotboll väldigt ofta nu på dagarna men ifall om han blir polis kommer han och ta en paus ifrån fotboll ett bra tag. Liam Sudin dricker energi drycka, när han brukar spela väldigt länge på dagarna. Liam Sudin hatar öl och skit men han gillar hamburgare. Liam Sudins föräldrar bor en bit ner ifrån han alltså nämligen i Sandy. Liam Sudin brukar hälsa på hens föräldrar ungefär varje vecka för och kolla hur de mår. Men i nu läget har han ansökt till polismyndigheten och inväntar svar. Liam Sudin kan specifik inte åka till dem nu i dessa tider för det finns ju något som kallas för covid och hens pappa har cancer så han kan ej åka till dem. För man vill inte att risken ska ske så pappan dör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer somsagt bidra med väldigt stora och roliga scenarion samtidigt, Jag är en person som är väll planerad och här här på Unive för att göra roliga scenarion och höja min egna rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela för och göra det roligare för båda partnerna. Så man ska helt enkelt göra scenariot roligt för båda partnerna och helt enkelt försöka göra det till ett bättre scenario om båda samarbetar och man låter den andra motpartnen få en chance att vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Jag fick ifrån en youtuber som heter cosmo.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h på dig att ta den, lycka till.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka