Nekad LabbeLiam | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

LabbeLiam

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liam eller liam201010

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Sudin, Liam Sudin Älskar bilar han gillar att köra dem och han kan väldigt mycket om bilar. Vänner är han jätte mycket med för att han är så vänlig mot alla sina vänner och på Liams fritid som är han antagligen med vänner eller så spelar han fotboll. Liam gillar att sporta när han måste välje så tar han innebandy och fotboll för det tycker han är kul. Liams favorit maträtt är Tacos för att det innehåller så mycket grönsaker. Läsk dricker han om han är jätte sugen men det är inte så ofta han dricker just läsk. Liams favorit dricka är Nocco och monster. Liams föräldrar dog väldigt tidigt så han har varit ensam jätte länge men nu i hans ålder har han skaffat vänner som muttrar upp han hans vänner är ungefär samma ålder dem är 28 det är han också. Men när hans vänner dog så blev Liam lite kriminell och varje år så blir han mer och mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa seriösa scenarion som kan uppskattas av alla parter, inte bara kommer jag bidra med seriös och hög rp nivå, men jag kommer också se till att vara rolig att spela med. Jag är väldigt van vid rp och kan hålla i scenarion på bra och effektiva sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja. Jag kan reglerna. Ett par exempel är Fearrp, metagaming och RDM. Fearrp innebär att man inte värnar om sitt liv, t.ex att du inte tar upp händerna när någon riktar. Metagaming är när man använder ooc information från t.ex discord till en fördel i scenarion ig. T.ex, din vän skriver till dig att hämta honom på discord, utan att göra ett scenario ig använder du infon du fick ooc ig och hämtar vännen, det är ett exempel på metagaming. RDM står för "Random Death Match" och innebär att man dödar någon/skadar personen utan ett bakomliggande scenario. T.ex, du ser en helt random person och väljer att skjuta/slå ner personen utan något scenario. Det är ett exempel på RDM men det finns också fler exempel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Man får inte meta gama med nån av sina vänner eller någon alls alltså ta information från ooc. Man får inte distrahera polisen om dem håller på att fixa ett rån. Inte fuska sig fram pengar eller bilar. Och Inte köra på någon eller döda någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har jätte bra rp nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är 13 år med jätte bra rp nivå typ det haha.

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning mer. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka