Antagen Ludden. | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ludden_71

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
142
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig men kalla mig gärna ludde

Ditt discordnamn: bullebeng69

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2011

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag verkligen gillar att hjälpa andra Jag har spelat på Unive i ungefär två år och rpat mycket under den tiden Jag känner nu att jag vill ta nästa steg och gå upp en nivå Jag vill vara med och hjälpa servern att växa och bli större Jag vill se till att alla spelare har kul och känner sig trygga Jag vill bidra till att servern får ett gott rykte och att fler nya spelare stannar kvar

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ibland kan folk bråka för mycket alltså göra hets i ooc väldigt mycket och krim rpn inom street kan vara riktigt dålig. Därför tänker jag bli krim ansvarig så jag kan hjälpa till alla andra krim ansvariga då det är väldigt många med krim rollen nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle prata med alla inblandade och förklara vilket regelbrott de har begått Jag vill göra det på ett tydligt sätt så att alla förstår varför det inte är tillåtet Jag är en bestämd person som kan visa vilka konsekvenser som följer om reglerna bryts Jag vill alltid vara lugn och rättvis men samtidigt säkerställa att reglerna respekteras Jag vill också jobba med resten av staff teamet för att servern ska få ett bättre rykte och för att fler ska få en positiv bild av Unive

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att vara lugn snäll och hjälpsam Samtidigt ska man kunna vara bestämd när det behövs Jag tycker det är mycket viktigt att alltid agera på ett sätt som visar att reglerna gäller och att konsekvenser följer Jag vill att folk ska kunna lita på mig och veta att jag gör mitt jobb på ett rättvist sätt Jag vill att staff teamet visar att Unive är en server med respektfulla och hjälpsamma människor som tar sitt uppdrag som staff på allvar oavsett vem du har sett begått ett regelbrott.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ibland fotbollsträningar och skola men jag prioriterar fortfarande Unive mycket Jag ser alltid till att hålla koll på både mobilen och datorn varje gång jag staffar så att jag kan hjälpa spelare direkt Jag planerar min tid så att jag kan göra mitt jobb som staff utan att missa viktiga saker i skolan eller träning

Hur länge har du spelat på Unive? ag har spelat på Unive i ungefär två år Jag har rpat mycket och lärt mig mycket om servern men på olika dc konton då jag nyligen blivit hackad tyvärr. Nu när jag har rpat länge vill jag bli framförallt bli staff eftersom nya spelare ska inte tro att denna server är någon lall server utan man ska ha konsekvenstänk och jag tror på att när folk tar sina konsvekvenser så lär man sig mer och det är viktigt att ta bannen oich inte överklaga allt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper på en annan server och även på unive. men jag lyckades inte balansera mitt privatliv med unive. Nu har jag tänkt över det o Nu har jag sett till att jag kan balansera Unive och mitt privatliv på ett bra sätt När jag var helper lärde jag mig att många spelare gråter över sina misstag Jag vill att folk ska tänka efter innan de gör saker och därför tycker jag att spelare ska få sitta sina banns (beroende på vad som har hänt). men man ska fotfarande prata med spelarna.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? krim. Vill dock jätte gärna lära mig mer inom det men om jag blir helper tänker jag nog satsa mest på 2 eller 3 saker vilket resulterar aktiviten inom detta område höjs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka