Accepterad luddeKinget | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

luddeKinget

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198036680308/

Ditt Hex-ID: steam:1100001048dfe74

Vad är din discord tagg? farligman

Vem var det som bannade dig? emilia

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-09 171148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag kan ha sagt några ooc ord vilket verkligen är onödigt men jag ångrar det grovt och skulle bli mycket glad om man blev unbannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hadde träffat en gammal vän och vi åkte runt sen hittade vi flera bilar och vi hittade en som hadde en bil och vi skämtade och sa att det liknade lextys bil men det var ju riktigt onödigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig jag fattar varför jag blev bannad och jag ångrar det grovt vill bara kunna gå in och rpa igen det var ett misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans det var väldigt länge sen jag blev bannad men en var att jag hoppade med cykeln kom jag ihåg sedan kommer jag inte ihåg det var över 1 år sedan tro jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte sagt det men i stunden så går det så snabbt och man tänker sig inte för vi hadde haft ett väldigt bra scenario innan det och sedan så kommer bara ett misstag som kan förstöra allt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka mig för innan jag pratar och att vara mer försiktig med orden jag säger

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ajjemän

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka