Nekad LuddeH | Beslut Överklagan Fille

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LuddeH

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ditt discord namn: 16mclovin16

Ditt Hex-ID: 110000135bce6f0

Vad för typ av beslut gäller det? Roller

Vem/vilka tog beslutet? madajao ( philip320 godkände ban överklagan)

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag gjorde fel genom att ta spawnmenu i ett scenario. Jag vet att det var fel men var stressad och tänkte inte på konsekvenser.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det är fel att dra in rollerna när jag har blivit godkänd på bannen och att krim rollen inte har något med att göra. Bara ett dumt fel av mig att combat logga. Jag ber om ursäkt för detta och det kommer verkligen inte hända igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inga

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du fick indragna roller pga att du använde spawnmenu för att undvika scenario med polisen och undvika att bli igenomsökt av polisen och eventuellt då bli gripen för jag antar att du hade ett vapen på dig så jag antar det var därför du valde att göra som du gjorde. Bara för din ban överklagan blir godkänd betyder det inte att du får tillbaka dina roller. Du får endast tillbaka dina roller osv ifall beslutet är felaktigt, vilket det i detta fallet inte var. Så du får ansöka om medlemskap på nytt och köpa Krim igen om du nu vill det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka