Nekad Luddee | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Ditt discord namn: luddeking1

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller + 30 dgr ban

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag gick spawnmenu

Hur är beslutet felaktigt? Ja, att börja med och säga förstår jag varför staffsen satt bannen och hur de såg ut i deras perspektiv, hadde gjort samma sak. Men enligt mitt perspektiv av vad som hände har jag inte hunnit säga även fast jag tycker de är de som spelar mest roll och inte bara ett klipp, så ur mitt perspektiv så gick min bil sönder och jag svängde in åt sidan, jag stod och snackade med några grabbar och de frågade ifall jag inte ska laga min bil och då svarade jag ”vågar inte” på skämt liksom sen tänkte jag ba vad ska jag göra här typ så jag drog spawnmenu för jag tänkte chilla eller nått medans i klippet så kommer en polis bil fram och säger nåt men för mig så gick jag in på f8 och ba skrev spawnmenu, att de kom en polis bil märkte jag ej pga av att jag inte hörde eller såg nån polis bil utan de ända jag möjligen han lägga märke till lite grann var att de kom en bil men de var ju liksom 10 bilar som åkte runt och var i olika gäng så inte tänkte jag de var nå konstigt, på klippet ser jag ju också att de var en svart Audi civil bil som liksom ser ut som vilken annan bil som helst, så helt enkelt jag gick spawnmenu och hann ej reagera på att de var en polis bil samt till mitt försvar så hur ska man hinna skriva spawnmenu på 1 sek liksom för man ser att jag försvinner i princip direkt. Och så känns en sån reaktions förmåga för snabb.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.medal.tv/ugcc/content-s...I1MjIkbzIwOCRnMCR0MTc0OTk5MjUyMyRqNTkkbDAkaDA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

För att tilllägga så har polis bilen
Inga blåljus eller ljud
Civil och svart (liknar andra bilar)
Person har inga polis kläder
Polisen säger inget om att de är polisen

Ifall de var en målad polis bil med sirener och blåljus samt polis klädda poliser hadde jag absolut mer lagt märke till bilen.

Är de möjligt att lösa så jag iallfall får behålla medlems rollen, hadde uppskattats mycket. Eftersom det ändå mest gällde krim ärende ifall du förstår vad jag menar.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka