Nekad Luddee | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
10
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 597489843789889537
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag behövde hoppa support för att prata med en kille om ett ärende gällande att jag hadde brist på social rp, så jag satt support och snacka med han och min kompis sedan så drog min brosa internetet eller han sa att han laggade så han ville starta om internetet. Så då märket jag att mitt spel från ingenstans kraschade samt så flög jag ur ur dc samtalet med staffen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? ja för att jag inte har gjort något fel utan min brosa starta om internet utan att jag var medveten om det också, Samt så tycker jag själv att de låter lite konstigt att jag skulle sitta i support och sedan bara quit spelet och lämna support ärendet. Jag märkte att nåt hända och tänkte sen att nu kommer jag krascha. Jag förstår att de kan verka konstigt osv men jag tycker inte att ni borde dra min krim roll samt inte låta spela bara för att jag då inte kunde spela.

Har du bevis som stödjer din överklagan? ja jag klippade händelsen för jag tänkte att nåt som detta kan hända.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka