Accepterad Luddee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198983906069/

Ditt Hex-ID: 11000013d038315

Vad är din discord tagg? luddeking1

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: black.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag c loggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte med min bil runt om i staden sen började jag snacka med några grabbar och så sen hoppade jag ut ur min bil för att kanske laga min bil och då hadde jag vapnet uppe sen kom snuten precis när jag hadde skrivit spawnmenu utan att jag såg de men a då gick jag iaf spawnmenu och de blir som c logg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej mitt fel egentligen för att jag inte var uppmärksam

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja rdm, vdm, osv och jag har lärt mig genom att inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mycket mer uppmärksam

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mycket mer uppmärksam när jag går spawnmmenu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Går ej att lägga in bild för nån anledning, Ifall du nekar skriv gärna varför eller när du unbannar mig väldigt svårt att veta annars.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka