Accepterad Luddee | Åtgärd Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Luddee

Medlem
Meddelanden
187
Reaction score
10
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 597489843789889537
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag behövde hoppa support för att prata med en kille om ett ärende gällande att jag hadde brist på social rp, så jag satt support och snacka med han och min kompis sedan så drog min brosa internetet eller han sa att han laggade så han ville starta om internetet. Så då märket jag att mitt spel från ingenstans kraschade samt så flög jag ur ur dc samtalet med staffen.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? ja för att jag inte har gjort något fel utan min brosa starta om internet utan att jag var medveten om det också, Samt så tycker jag själv att de låter lite konstigt att jag skulle sitta i support och sedan bara quit spelet och lämna support ärendet. Jag märkte att nåt hända och tänkte sen att nu kommer jag krascha. Jag förstår att de kan verka konstigt osv men jag tycker inte att ni borde dra min krim roll samt inte låta spela bara för att detta hände.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://onedrive.live.com/?qt=allmyphotos&photosData=/share/E7E04334E46A874E!s0605a9d124f34c398865fe76692cd0fd?ithint=video&e=rLt0h9&migratedtospo=true&cid=E7E04334E46A874E&id=E7E04334E46A874E!s0605a9d124f34c398865fe76692cd0fd&redeem=aHR0cHM6Ly8xZHJ2Lm1zL3YvYy9lN2UwNDMzNGU0NmE4NzRlL0lRRFJxUVVHOHlRNVRJaGxfblpwTE5EOUFXVWRjenlkM0VacmYwSGpudTBNTDBnP2U9ckx0MGg5&v=photos

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja


För de första så undrar jag varför du skrev att "Din blacklist överklagan har nekats." när jag inte är blacklistad? Och så förstår jag inte varför du nekar när man ser klart o tydligt på klippet att jag kraschar? Ifall man har en tydlig anledning och om de inte ens var mitt fel att jag kraschade så anser jag det helt fel att inte låta mig få spela, har ju till och med klipp där man ser att jag kraschar??!?
 
Senast ändrad:
Hadde uppskattat unban nu särskillt när jag är staff så jag kan göra staff arbete osv.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top