Nekad Ludde_2010__38286 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Ditt discord namn: ludde_01

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim o redlist en månad

Vem/vilka tog beslutet? el schizo

Varför tror du själv att beslutet togs? staffsen valde att banna mig för att jag bröt mot reglerna/fear rp staffsen valde att banna mig för att jag inte hade ett klipp från min sida. Om staffsen hade sätt ett klipp från min sida så skulle dom nog förstå mig lite bättre men har ej ett klipp. staffsen såg ej hela scenario tror dom hade förståt mig mer om dom hade speccat det. Det var dumt av mig att fear det var idiotiskt det ska absolut inte hända igen. Men ja hoppas att staffsen förstår dehär och om dom vill ta beslut och ge mig en andra chans. Igentligen så skulle jag bara hålla upp händerna men när han drog upp vapnet så drog jag upp vapnet efter 2-3 sekunder senare och sköt han. Han hade inga skott så han kunde inte skjuta mig. MEn jag hoppas att den staffen kan ge mig en andra chans för jag har varit bannad en vecka och har lärt mig för det jag har gjort kommer aldrig göra om det.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är både rätt o fel om staffsen hade sätt scenariot från början så hade de fattat mig mycket mer. Men jag önskar att jag bara fick ban o 2 krim varningar för att jag är grön spelare då jag bara fått två bans senaste 3 månaderna tycket inte det ska så hårda återgärder men staffsen gjorde sitt jobb men det kommer inte ske igen. Om jag får en andra chans kommer mitt rpande bli mycket anolunda. Jag kommer göra det roligare för båda parterna och inte spela för min bara.det kommer aldrig ske en fear rp från min sida jag kan jag lova. I deras klipp ser det dåligt ut för mig men sköt han sen drog han upp vapnet. men jag har lärt mig av mina misstag jag skulle bara hållit upp händerna.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget mitt klipp var för kort fick inte med den händelsen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka