Nekad Ludde_2010__38286 | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
61
Reaction score
7
Ditt discord namn: ludde_01

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198207458968/

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim o redlist en månad ban 7 dagar

Vem/vilka tog beslutet? el schizo

Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag fear rp på en person men det är helt skeft för att det kom en person som var död som kröp till mig så när jag skulle lyfta han som jag hade skjutit ner så skulle jag lyfta upp honom som jag skulle kidnappa men då så lyfter jag han som ligger brevid mig som är död o då springer jag någon meter o släpper honom sen säger jag till han som jag skulle kidnappa att han skulle komma till mig men då märker jag att mitt vapen är nere för att man har tryckt x då så släpper man ju vapnet men jag tänkte precis ta upp det igen men man är tvungen att trycka två gånger på 6 för att få upp det när man inte själv har lagt ner det men då märker han precis när jag märker det och då dra han upp vapnet och riktar på mig vilket är helt skeft för att han är ju typ kidnappad men då så tryckte jag en gång på sexan men det kom ju inte upp så klikade en gång till och då fick jag upp vapnet och medans jag var på väg upp med vapnet så sprang jag upp för trappan och vände mig om o döda han.

Hur är beslutet felaktigt? det är felaktig för att när man precis har blivit skjuten och har haft vapen mot huvudet så tar man ju upp händerna han sa inte aj eller något utan att när han ser så tar han upp vapnet vilket man inte hade gjort i verkligheten för att då hade man ju varit rädd o inte tagit upp vapnet. Liksom han har fått 3-4 skott av en smg i bröstet o han säger inte aj men han kan ta upp vapnet sen o rikta o skjuta så jag tycker att det är felaktigt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: har inget mitt klipp var för kort fick inte med den händelsen

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Oavsett omständigheter ska scenariot utspelas rätt såvidare scenariot inte ogiltighetsförklaras. Klippet tyder på tydlig FearRP.

Din besluts överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka