Inaktuell ludde699 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ludde699

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludde

Vad heter du på discord? luddeblyat

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag själv gillar att rpa på fivem servrar och har inte kännt mig hemma på de senaste serverna men nu har jag hittat unive! Jag vill vara med o hjälpa unive att skaffa nya medlemmar o få ett bra samhälle. jag själv var inte så mogen förut men nu efter tid har jag mognat och är redo att hitta nya medlemmar till unive!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Är aktiv, lojal tar många intervjuer och håller till så många i unive är bra medlemmar med hög rp,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Trevligt och lugnt. låt båda prata till punkt och och lyssna på varandra, detta gör konerversationen respektfull.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill typ att rollen inte ska bara kännas som en roll du sitter med utan att faktiskt känna sig som att man är med i communityt. man har individer att snacka med i generellt. kan skicka roliga klipps eller bilder på media kanaler. man kan också vara med i roliga events som kmmer då o då på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Bra rp håller reglerna bra och har en bra aktivitet på servern. De vill säga att jag tycker man ska fokusera mest på en karaktär för att få aktiviteten uppe de gör så karaktären har mer suntförnuft i sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att vara medlemskapsansvarig är ett stort uppdrag då du representerar hela processen för att ta in nya medlemmar. Det är du som avgör vilka som får komma in och inte, och det påverkar direkt serverns kvalitet. Tar du in spelare som bara vill förstöra, vdma eller missbruka roller, sänker det RP-nivån. Men väljer du istället in seriösa spelare kan det höja hela serverns rykte och locka fler som verkligen kan RP. Det är också viktigt att bemöta alla respektfullt, även nya spelare som kanske aldrig rpat tidigare. Undvik att dumförklara, håll en bra ton och ge tips och råd.

Hur ser din aktivitetet ut? Minst 2/3 timmar per dag men den kan trotsallt höjas men är på mobilen o kollar pings/taggs hela tiden. Håller koll på allt nytt som händer i unive och försöker höja min aktivitet men de är sommarlov så vill vara ute lite.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har erfarenhet i MA då jag har vart det på en annan server kallad Avena.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka